Perfecte kalibratie, preventief onderhoud en onmiddellijke actie bij stilstand zijn essentieel om het rendement op uw investering te maximaliseren. Daarom bieden wij een reserveonderdelenpakket en een serviceovereenkomst aan om de optimale prestaties van uw belading te garanderen.
Bel ons voor service en onderdelen!
Onze helpdesk is geopend tijdens NL kantooruren maar u kunt 24/7 contact met ons opnemen via onderstaand contactformulier of telefoon.
Bent u abonnee van het BAS Digitaal Platform, dan houdt onze serviceafdeling binnenkomende meldingen over eventuele gebeurtenissen in de gaten.
Wij helpen u op afstand of door een reparatiebezoek in te plannen en de onderdelen die u nodig heeft op te sturen.
Wij raden u aan een essentiële reserveonderdelenset en een reservestoel aan te schaffen. Een van de belangrijkste voordelen van de BAS E-LIFTER is dat u snel een hele stoel kunt vervangen.
Deskundige training voor uptime en prestaties
Als aanvulling op of alternatief op onze Serviceovereenkomst kan BAS E-LIFTERS uw onderhoudspersoneel en beladers trainen, zodat zij de lifter(s) op hetzelfde hoge prestatieniveau kunnen houden.
Na de training hebben uw monteurs voldoende kennis in huis om de lifter te kalibreren, eerstelijnsondersteuning te leveren en preventief onderhoud uit te voeren.
In combinatie met de juiste reserveonderdelenkit wordt de levensduur van de apparatuur gegarandeerd en worden de opbrengst, beschikbaarheid en productiviteit gemaximaliseerd, wat zich vertaalt in een hogere winst.
Neem contact met ons op voor meer informatie.
OEM-onderdelen verlagen de eigendomskosten
BAS E-LIFTERS zijn ontworpen om de exploitatiekosten tot een minimum te beperken. Hiervoor wordenbetrouwbare componenten en slijtvaste onderdelen gebruikt. Storingen en slijtage kunnen echter niet volledig worden geëlimineerd.
Voor klanten die onderhoudsactiviteiten proactief willen beheren, bieden wij:
Een Serviceovereenkomst geeft u volledige gemoedsrust
Correcte kalibratie en onderhoud van uw apparatuur volgens het Onderhoudsplan zorgt voor maximale beschikbaarheid en productiviteit. Inbegrepen in de Serviceovereenkomst:
Wanneer u een BAS E-LIFTER serviceovereenkomst tekent, nemen wij de verantwoordelijkheid voor uw onderhoudswerkzaamheden en vullen wij gebruikte onderdelen aan, zodat u zich kunt concentreren op uw dagelijkse bedrijfsvoering.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met een verkoopspecialist.
*Niet op alle locaties beschikbaar
BAS E-LIFTERS
HERMESWEG 4
4051 BV OCHTEN
NEDERLAND
GEOPEND: MAANDAG TOT VRIJDAG VAN 08:00 - 17:00
Tel: 085 303 8673
KvK GGI Innovations BV: 83315136
BAS E-LIFTERS: Volledig elektrische beladingssystemen die het brandstof/energieverbruik tot 15% verminderen, wat leidt tot een lagere totale C02-uitstoot; aanzienlijke besparingen tijdens de levenscyclus van het product; verhoogde veiligheid voor beladers en omstanders; minder geluidsoverlast.
Bedankt dat u contact heeft opgenomen met Bas E-lifters. We streven ernaar om snel te reageren maar als u een snel antwoord wilt raden we u aan om te bellen met het telefoonnummer op de website.